Man kan inte lita på vädret!

Tjenare !
Idag så vaknade jag runt 7 och var skit sur! Hatar att bo med några som aldrig kan vara tysta på morgonen när man vill sova -.-
Så iaf så gick vi upp och käkade!
Bytte om och skulle döma p11 klockan 8:10... Skit tidigt :( de var så gulliga, fick en kram av alla spelare, var jag duktig eller söt? Hmm...
Senare åkte jag och mamma för att kolla när Albins lag spelade, de vann med 3-2 och Albin är målgöran igen :D
Imorgon blir det semifinal för deras del :D och jag får 320 kronor :D
Dömde 13:10 idag F10-11 och där tyckte alla att jag var bra! Skönt ❤
Ska döma igen 17:20 så hinner inte se Albins match som börjar 17:00 :( fan också!
Menmen! Hejar ändå :D
Nu ska jag vila! Puss haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0