Dagen

Idag så vaknade vi runt halv 8 - 8 i stugan och klase frukost och så :)
Sen vid halv 11 skulle jag vara vid skinnarvallen och möta alla domare på denna cupen eftersom att jag också är domare! Därför åkte jag med.
Så gick vi igenom när vi skulle döma & vart.
Skulle döma 16:20 på skinnarvallen plan E ;) haha nödvändigt !

Sen så vann min bror deras första match med 1-0 och Albin blev "matchens lirare" :D
De spelade match 16:00 också och de vann med 7-0 så det blir jätte bra detta :)
Nu ska jag sova efter en dusch, plattat håret, ätit och borstat tänderna !
Fräsch :) ska smörja in mig nu så lägger jag mig sen❤
Ska döma imorgon dessa tider :
8:10 - 13:10 - 17:20
Och detta tjänar jag pengar på :D happy girl! Good night ❤
+ en bild på min favorit artist ! KAPTEN RÖD ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0