Test ..

visste ni...
att jag vill ha - biljetter till Kapten Röd
att min senaste kyss - var med Sebbe
att jag lyssnar mest på - De jag litar på
att jag pratar - konstant
att jag inte gillar - folk som bara ljuger
att jag avskyr när folk pratar - om grejer dom inte vet.
att kärlek - är de bästa jag vet.
att jag gillar att - träna
att jag alltid kommer att - älska Sebastian
att sist jag grät var - har inte ni med i göra
att min mobiltelefon är - vit
att när jag vaknar på morgonen - är jag pigg
att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på musik
att idag har jag - vart i helvetet
att jag just nu tänker på - allt
att i kväll ska jag - plugga
att i morgon kommer jag - gå tillbaks till helvetet
att jag hoppas - att jag är mig själv

Har du...
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? ja
Vem kramade dig senast? Sebbe
Vem pussade dig senast? Sebbe
Vem ringde dig senast? Sebbe
Vem ringde du senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast?- Min granne
Vem var du hemma hos senast? Min granne
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? - ja

Att jag?

Är singel? - Nej
Svär ofta? - Ja
Sjunger i duschen? - Ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - öhm ?
Skrattar åt dina egna skämt? - ja?
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - nepp

Att jag har?

Piercingar? - Ingenstans, men vill ha på många ställen
Syskon? - min bror
Jobb? - ne
För många vänner? - Nepp
Rymt hemifrån? - nopp
Bra självförtroende? - Ja
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - Är
Somnat i skolan? - Ja
Tappat bort mig i min hemstad? - Ja
Sett en fallande stjärna och önskat? - Nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja
Smugit ut utan lov? - Nej
En hemlighet som ingen annan vet? - Nepp
Sovit en hel dag? - Ja
Somnat gråtande? - Ja
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - Nej
Blivit generad inför folk? - Hahah kanske
Varit kär i någon utan att säga det till personen? -Nej
Ätit musslor? - uusch så jävla äckligt..
Varit på en festival? - Nej
Blivit kallad player? - Nej
Färgat ditt hår svart? - Typ

Vad?

Längtar du till mest just nu? - Sommar
Ska du göra i helgen? - Hel helg med älskling <3
Har du för kläder på dig? - intressant att veta va?
Gjorde du igår? - ingenting.
Ska du göra på nyår?- typ 1 år kvar med...
Åt du senast? - choklad sås
Har du för mobil? - ajfåån 4
Vad köpte du senast? - Godis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0