Planer för dagen!

Japp skola idag då, igen :(
Smått tråkigt...
Menmen, igår så slutade jag 10:55 :D *happy face* och sedan väntade jag 1 timma på Sebbe, och vi gick hem till han, myste och så vidare.

Nu då , dagens planer!
Först har vi projekt från 8:45 - 10:10 ..
Och sedan har vi engelska, och vi käkar 11:20 och sedan vid 12:20 så blir det friluftsdag ! Jobbigt när det är så kallt bara :( men ja! Ska då åka skridskor, får se, måste ha hjälm och det har jag då ingen ;]
Sen efter skolan, ska jag hem, plugga lite, byta om, käka och sedan dra och träna i Olsfors :) och sedan hem och plugga igen :( så sjukt mycket läxor har vi!
Jaja, det får gå, men vi ses sen då! Puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0