GOTT NYTT ÅR!!

2012! Året då ALLT kommer hända!
japp!
började dagen med att gråta sönder, vart hur ledsen som helst.. inget att ta upp!
när det var uträtt så åkte jag till min älsklings pojke ❤
hade verkligen världens trevligaste kväll! vid 00.00 så blev det kyss med favoriten, skålade och sköt Dussin tals raketer :)
Att avsluta 2011 med Älskling & börja 2012 med honom.. det är helt otroligt! ingen förstår den kärleken jag har till denna underbara kille! du är perfekt för mig, och som jag sa.. du är inte Nästa, Du är min Framtid!
det är DIG jag vill gifta mig med, det är DIG jag vill ha barn med, det är DIG jag vill dö med! Det kommer alltid vara du och jag, vad som än händer, vad än folk säger, hur ledsen och arg jag än är.. så är det alltid du & jag. Sebastian Lars Olof Wilhelmsson!! Min framtid, Mitt nu, han jag alltid kommer hålla hårt i handen när allt rasar! med dig så är jag nog världens lyckligaste flicka, det har jag sagt flera gånger, du behöver inte vara osäker älskling! du och jag, vi blir ett.. Tillsammans klara vi Vad som helst, inget stoppar oss, detta blir vår framtid ! ❤
Jag älskar dig, mer än det finns stjärnor på himlen, mer än det finns folk på jorden, ja det är som sagt obeskrivligt!
Sebastian, du är mitt allt, du har mitt hjärta älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0