försöker

Har varit nere med bloggen för att jag har inte mått så bra igår kväll och idag.. Verkligen inget som någon får veta! det är inte eran sak!
menmen. ah. idag så har jag varit med min lilla bästis! vi pkte först in till Hööks, köpte ett schabrak till min lilla Sabbo :) så fint så fint :) och sedan åkte vi hem till henne och vid halv 3 så åkte vi till idottshallen och kollade när Linnea (elins lillasyster) spelade handboll och första matchen så vann de och den andra så förlorade de men de spelade mot samma lag, Joh! Linnea gjorde huuur många mål som helst! Hon var awsome idag! sjukt stolt att kalla mig för hennes kompis! hehe <3
så nu sitter jag hemma hos elin och väntar på att äta för jag dööör av hunger :o men ah, så ja det händer resten av dagen, imorgon så är jag nog med Sebbe, måste prata och fixa saker ..
älskar dig gubben <3


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen! Var gärna med :D

http://smnmode.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-traningsleggings.html#comment

2012-01-07 @ 19:06:10
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0