Det bästa man kan ha ... ❤

När man tror att man är nära på att förlora allt... Då kommer en vändning , att den man älskar allra mest hjälper en när ingen annan gör det.
Om man åker hem från skolan och inte mår bra , inte säger till någon.. Då är det bara underbart att få ett samtal från den mest underbara pojkvännen.
Han som bryr sig och visar det.
Han som alltid ställer upp för en när ingen av vännerna gör det.
När man sedan får reda på att vännerna snackar bakom ryggen, då får man prata om allt med honom. Han lyssnar, och förstår. Mycket har ändrats sedan jag träffade honom, förlorat vänner, nya har kommit. Men det har fått mig att tänka efter och se vilka som är Sanna, och vilka som är falska. Att så fort man går med honom så backar alla undan, alla försvinner och går bort från en. Ingen vet varför? Avundsjuka? Visst. Va det. Men om ni är det så vet jag va det beror på, att jag har en pojkvän som alla tjejer drömmer om!
Visst, vi har haft motgångar. Men vi vet alltid vart vi har varandra.
Han hjälper mig i alla lägen. Han visar mig allt.
Det är han som alltid får mig att må bra när allt är sjukt dåligt.
Jag är så jävla glad att få kalla denna person för min pojkvän.
Att jag får ha dig. Det är som en dröm som gick i uppfyllelse väldigt tidigt!
Du är min, min favorit. Jag älskar dig Sebastian Wilhelmsson ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0