2011

MITT 2011:

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Haha ja.
- Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga tror jag.
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Neeeej
- Dog någon som stod dig nära?
Ah tyvärr.. rip ❤
- Är det något du saknat år 2011 som du vill ha 2012?
Ja
- Vilka datum från år 2011 betyder/betydde nåt för dig?
24 oktober.
- Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Frankrike o Spanien.
- Vad var din största framgång 2011?
Att jag tog ansvar för mitt eget och sket i vad alla andra gjorde.
- Största misstagen?
förlorade en speciell person.
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk är man väl.
- Bästa köpet?
Köpte sjukt mycket förra året :o
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, respengar, fritid, vänner.
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja!
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
kapten röd, asså alla låtar har ett speciellt minne.
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Olika i olika perioder.
- Vad önskar du att du gjort mer?
Vart mer med min vänner.
- Vad önskar du att du gjort mindre?
spenderade sjukt mycket tid på personer som bara playade vänskap.
- Var du kär i år?
Ja
- Hur många förhållanden?
1 seriöst i mitten av året, och nu har jag min älskade som jag aldrig släpper och är sjukt glad över att jag lärde känna ❤
- Favoritprogram på tv?
Grey's Anatomy :):):):)
- Bästa boken du läste i år?
Alla böcker om 'Elsa'
- Något du önskade dig och fick?
det bästa förhållandet!
- Något du önskade dig men inte fick?
Nej.
- Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Va med min älskling.
- De bästa människorna du umgåtts med?
Sebbe, Elin, Elin ah typ de bara, inte vart med så många.
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja
- Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mig själv, Felicia.
- Vad fick dig att må bra?
Bästis & Älskling!
- Vem saknade du?
Många.
- De bästa nya människorna du träffade?
Elin C , Eddie, Alex o Marie
- Årets sötaste?
Sebastian <3
- Årets största kärlek?
Sebastian
- Årets bästa?
Detta förhållande med älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0