shululuu !

Nu har jag äntligen vaknat till liv på riktigt!

idag så mår jag inte så bra, håller nog på o bli sjuk :(
vill inte! 
jaja,, ska kura mig o så idag!
mysa med mamma o pappa <3

nu lyssnar jag på musik o chattar med världens bästa Amanda Johansson på msn <3
alltid gött o snacka med den tjejen ;) <3

nu ska jag fixa o äta lite till!
haha nää men jag vet inte vad jag ska göra nu ^^

har sjukt ont i huvudet och nacken efter träningen igår, peder var inte med så det blev lite rörigt med vad vi skulle göra! men då bestämmde Calle att vi skulle köra rugby.....
gissa hur det gick liksom!
fick armbågar i huvet/halsen, sparkar i nacken/huvudet osvosvosv!
så är ganska mörbulltad, o har blåmärken här o var

så nu ska jag dra ! puss o hej, ses sen <3

var bara tvungen amanda .. älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

nej men harregud vad är det för bild felicia hahaahahah ! ♥

2011-09-03 @ 22:49:40
URL: http://amandaochmichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0