sharååå!

tjena tjena! nu är jag back in tha house ;)

haha min underbara humor ^^ -.-

nä men är hemma efter att ha sovit i hestra stugan och det var jävligt roligt enligt mig fast runt 12-1 så brast alla tjejer (utom jag o typ 2 till) ut i gråt! och vi fattade inget o de fick inte berätta.. mog1 ;) så jag sket faktiskt i att trösta dem! för vad fan ska jag trösta någon för om jag inte vet vad det är ?

jaja shit tha same! i dont care bruuu!

haha har sovit lite så är typ hög!
men ska snart ner till GBG ! :D
och gå på lite party and stuff ;)

kommer röja lite :D
så bilderna får ni antingen när jag kommer hem eller imorgon! får se hur full jag é ;)) <3 (skämt åtsido)

så nu ska jag inte tråka ut er mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0