Dagens nwOVONAEOBFPBS<ÖLM

DAGENS VILL HA: min älskling här!
DAGENS KLÄDSEL: jeans, t-shirt, strumpor o underkläder
DAGENS FRISYR: plattat o uppsatt
DAGENS LÅT: Går i säng med min lärare - secondtunez
DAGENS PLANER: sova o messa med jimmy <33
DAGENS SAKNAD: älsklingen <3
DAGENS DUMMASTE: matten klart ;)) natta ? hahah <3
DAGENS MISSLYCKANDE: allt ;)
DAGENS DROG: bloggen -.-
DAGENS KÖP: pucko o macka
DAGENS GODIS: choklad!
DAGENS HUMÖR: Över lycklig :D
DAGENS CITAT: TA DET SOM EN MAN & GÅ VIDARE!!!! (älskar den seriöst)
DAGENS ROLIGASTE: när jag red Sabbo <333333

Kommentarer
Postat av: nathalie <3

haha, jag dum?

nää, inte alls, eller kanske liiite..

hähäää :D <3

2011-09-17 @ 12:15:53
URL: http://nattaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0