om mig o mitt liv!...

Jaa jag heter då Felicia Tjärnlund o jag är född den 18 november 1997 <33
jag har 1 bror som heter Albin.. en mamma som heter jessica o min pappa heter Robert!!
jag bor i en liten håla som heter Bollebygd! det ligger mellan Borås o Göteborg!
mina närmaste vänner är Elin håkman, Louise holm, Amanda johansson, Michaela öst o sjukt många fler! <3
den 28 juni 2011 blev jag den lyckligaste flickan på hela jorden :D <3
jag blev tillsammans med Jimmy Johansson <333 världens bästa pojkvän o underbarste killen någonsin!
jag har serisöst aldrig träffat en bättre, snällare eller sötare kille i hela mitt liv :D <3
älskar honom genom allt <33
jag spelar fotboll.. går i Bollebygds IF F-97 !! ett gött lag o riktigt grymma tjejer <3
jag hyr även en häst som heter Salsa de Pepita o är ett Newforest sto f-95! vi är ett riktigt gött team tillsammans <3
jag går på bollebygd skolan (konstigt?) haha ..
jaja jag har många vänner där så jag klarar mig :D
jag är en kortis..158 cm endast :(
jag är född i borås men är egentligen göteborgare :D världens bästa stad helt enkelt <3
och min pappa är från uddevalla o min mamma är från göteborg!
jag har släkt i stockholm, göteborg, luleå, umeå o lite runt om i sverige!

jag har rest världigt mycket under mina år!
jag har varit i : England, thailand, saudiarabien, tyskland, danmark, frankrike, spanien, österrike o italien!
och 2012 så ska jag o min familj ut o resa men det vi har inte bestämt vart än! kan inte bestämma om jag vill till USA , turkiet eller grekland! haha.. .funderar mer på USA faktiskt..,, Miami eller florida kanske ? <3

nu har jag inte så mycket mer att säga! skriver mer senare <3
o då får ni bilder på mig o hur jag ser ut o kan skriva om min klädstil o allt annat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0