No more trying, i stay where i am!

Hej bloggen!
Har precis kommit hem ifrån Borås.. var o bowlade med la famila <3
kuligt var det! alla fick strike :D lite stolt faktiskt :D<3
efter det så gick vi in på Nellys.. hittade inget :(
ville ha ett par jeans men de var för långa :'(

efter det så gick vi in o handlade på Maxi :)
när vi kom till kasserna så ringde min telefon.. dolt nummer!
visste inte om jag skulle svara eller inte men jag svarade!
det var ***** **** & ****** ******** haha bara min familj o en till som vet vilka de var ^^
men seriöst.. har ni inget liv eller ?
jag har inte gjort något! så fuck you :D

jaja ska fixa lite o greja! sen blire maat :D
haha seriöst jag är damp så klaga inte <3 
ni får några bilder på mig nuuu :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0