Godmorgon blöggen!

Nu har jag äntligen startat datorn!!
och my gosh.. jag är verkligen hur trött som helst!
somnade väl runt halv 3 eller något och vakna nu .. applåder till mig -.-

men jag ville verkligen göra ett inlägg så här får ni det :D

det regnade och åskade som bara den inatt.. hade jätte svårt med att somna verkligen :(
men till slut så somnade jag :D

just nu så är vädret ostabilt och vi får se om det blir något Göteborg idag ?
om inte så ska nog jag o elin vara här o hyra skräckfilmer och tjocka i oss godis :D<3

jaja hoppas verkligen att vi åker in :D älskar gothia cup.. var grymt sugen på att vara med när brorsan spelade ^^

så nu har jag gjort detta! hoppas ni läser under dagen!
det betyder allt för mig :d  <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0