förlåt!

Förlåt för bad update idag men först så vaknade jag 20 i 12 och då åt jag lite och sedan satte jag mig vid tven!
mamma frågade om vi skulle rida ut o då sa jag självklart ja men så får jag sms från Lollo o hon frågade om vi skulle rida ut o då red vi tillsammans istället! <3
skulle möta henne,, red mot hennes stall.. är nästan där men ser ingen och då vänder jag.. rider ner på petareds vägen o hör att det ringer, ser att det är lollo och då var hon vid mitt stall redan >.< då hade hon tagit en annan väg o jag en annan ^^
men vi rider mot petared och upp vid grimsås.. galopperar lite,, o svänger in vid Marieberg och galopperar där..
kommer ut i skogen och när vi kommer ut från skogen för hästarna ryck o galopperar lite!
vi hör något jätte konstigt som en gastuta eller något! vänder oss om, och ser en cyklist ?
seriöst vi hade ridit genom lera och stenar och allt.. och så kommer det en cyklist!
walla mannen.. fan vad rädd jag blev asså :(
haha men sen så hände inte så mkt,, snackade lite o så :D <3

efter det så åskade det o skit så vi stängde av allt så har inte kunnat blogga förens nu :)
men börjar med allt jag skulle gjort idag, i morgon istället :D

puss o kram på er alla söta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0