you got the most beutiful smile...

shoooo!!
vart i skolan idag jao ...
no, svenska, engelska, bild o matte stod på prov idag.. pretty chill but still :(
aja,, efter skolan så drog sebbe med hem, myste och var mer dumma än vanligt ;) när mamma kom så körde vi hem honom, och sånt, snackade lite osvosv! har gjort klart no arbetet och läst matte, matte prov imorgon :o
yeeah, efter skolan imorgon så drar jag o sebbe till götet o röjer Liseberg :D om inte vädret tillåter detta så drar vi på bio i Borås istället :') älskar min pojkvän <3
du får mig så jävla glad och jag är så sjukt glad att du står ut med mig och stannar kvar älskling <3
jaojao.. typ det, jaja.. ska sova, får typ ingen sömn om nätterna osvosv.. gaah, panikiiiing ! ja. hörs imorgon eller vad man säger, godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0