Till den jag älskar mest på denna jord <3

Gud, vart ska jag börja? jag älskar dig ;) haha nä men du är verkligen b-ä-s-t <3
jag är sååå sjukt glad att just jag får kalla mig för din flickvän! du är guld, ängeln från himlen <3 för mig är du den enda, den som får mig att vara kvar på denna jord! du får mig att vilja vakna på morgonen och gå till skolan, du får mig absolut till den lyckligaste flickan i hela världen!!! ingen är som dig, du är speciell, sjukt speciell! du är unik, snällare än alla andra, du förstår när jag är ledsen, glad, arg.. ja allt sånt! du lyssnar när jag pratar med dig, när jag är ledsen så är du det, när jag är glad så är du glad! det finns kemi mellan oss! det är som menat att det ska vara du och jag! jag kommer aldrig släppa mitt tag om dig! dig kan man alltid prata med, om allt! att ingen ser det jag ser! att denna killen som jag blev kär, nej förälskad i, är den sötastefinastegulligasteunderbaraste killen över allt annat! jag förstår verkligen inte hur bra vi två verkligen passar! det är galet, helt crazy! 2 månader snart, tiden går fort! du&jag genom allt! tillsammans är vi starka nog! du gör mig stark, jag får mod nog att stå upp för vem jag är och bevisa att jag är någon! du förändrar mig och bevisar att kärlek är det viktigaste vi behöver för att leva<3 schiet! 24/10 2011! världens underbaraste dag! då jag fick kalla dig min pojkvän! Sebastian Wilhelmsson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0