Tidsfördriv.....

• 12 DAGENS
1. Klädsel: Tights, linne, stickad tröja & underkläder
2. Smink: Det vanliga...
3. Frisyr: uppsatt och skit
4. Låt: Veronica Maggio - Satan i Gatan
5. Vill ha: Ingenting just nu, är så jävla glaad
6. Drog: Bloggen ^^
7. Saknad: Sebbe <3
8. Köp: Ingenting
9. Humör: Glad!
10. Godis: Hur mycket som helst
11. Tanken när du såg dig själv i spegeln i morse: Snöggast i världen jao
12. Dagens vän: Eliiiin<3

• 11 HAR DU:
1.Ett förhållande: Ja.
2. En bästa vän: Ja.
3. Haft ett seriöst förhållande: Ja.
4. Dejtat en av dina bästa kompisar: Haha dejtat? neeej! fast sebbe är min bästis så .. <3
5. Blivit kär vid första ögonkastet: Hmm,
6. Fått ditt hjärta krossat: Ja.
7. Haft ett one night stand: Nej.
8. Skrikit åt en lärare: försökt att inte göra
9. Sagt något och sedan ångrat dig: Jag är ju människa.
10. Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej aldrig
11. Några smycken som kostar över 1000 kr: Haha nej

• 10 SISTA:
1. Personen som sms:ade dig: Emma l
2. Personen som du kramade: Morfar
3. Peronen som ringde dig: maria
4. Personen som du ringde: älskling
5. Personen du sa ‘jag älskar dig’ till: Släkten
6. Alkoholdrycken: Glögg tror jag, hahah ..
7. Bilfärd: Idag till Hisingen
8. Filmen du såg: ingen aning
9. Gången du grät: igår
10. Måltiden: julmat !

• 9 FÖRSTA:
1. Bästa kompis: Martina.
2. Bil: haha
3. Kärlek: Felix (dagis...)
4. Förhållande: seriösa: Jimmy! men nu har jag min älskling som jag aldrig kommer släppa så vi hoppas på giftemål ;)<3
5. Husdjur: Smulan
6. Semester: italien
7. Jobb: klädbutik ;)
8. Piercing: öronen
9. Konsert: Melodifestivalen

• 9 SKULLE DU:
1. Våga hoppa fallskärm: Kanske..
2. Våga hoppa bungyjump: Kanske..
3. Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Haha hade vart lite wierd eftersom jag är 14
4. Kalla dig själv lycklig: Oftast
5. Hellre ta bilden än vara med på den: Njää
6. Kunna gråta över en kille: Såklart.
7. Kunna gråta över en tjej: Tjejkompisar? självklart.
8. Ljuga för någon: Ja.
9. Kunna springa 50 mil: Om konditionen tillåter

• 8 VAD:
1. Gör du just: Sitter i soffan med släkten och kollar när de spelar
2. Ska du göra imorgon: Åka till Sebbe och jula där <3
3. Säger du till dig själv när allt känns svårt: Skit it, du har en underbar kille som alltid hjälper dig <3
4. Har du med dig in på bion: Mobil, godis & någon att gå med haha
5. Är det för färg på dina byxor: svart
6. Är det för väder hos dig just nu: Kallt som fan och mörkt
7. Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen o Munnen
8. Skulle du göra om du vann på lotto: Beror la på hur mycket jag vann?

• 7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Trosor
2. Strumpor
3. Bh
4. Tights
5. Linne
6. Stickad tröja
7. Halsband 24/7 <3

• 6 BLANDAT:
1. Är du blyg inför det motsatta könet: Inte längre
2. Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15..
3. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja.
4. Använder du huvtröjor: Ja!
5. Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Tungpiercing, och en tatuering.
6. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta.

• 5 VAL:
1. Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
2. Sommar eller vinter: Sommar!
3. Vilken ålder har varit bäst hittills: Beror på hur man ser det.
4. Sova på sida, mage eller rygg: Sida
5. Kramar eller kyssar: Beror på med vem? haha

• 4 JAG GILLAR:
1. sebbe <3
2. Sol
3. cola
4. Alla i mitt liv <3

• 3 JAG GILLAR INTE:
1. lögnare
2. Att vara ensam
3. Mörker

• 2 VAL:
1. huh?
2. ?

• 1 JAG ÄLSKAR:
1. Sebbe, min familj, mina vänner. osvosv


Kommentarer
Postat av: Johanna

Dagens blogg vinnare finns uppe på min blogg nu! :)



Kram

2011-12-25 @ 10:22:13
URL: http://johannaajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0