Sebastian Wihelmsson <3

Jag älskar dig
i love you
ek hejou liete
behibak
seni sevihrom
jeg elsker de
ish liebe dich
kastan sinua
je t'aime
aloha au ia oe
ani ohev otach
taim ingra kat
te amo
ai shite imasu
volim te
amn atom xosh dawe
du ster daram
kocham cie
yalyublyu tebya
ben senien seviyorum
te dua

Jag älskar dig på 21 olika språk!!
det går verkligen inte att förklara min kärlek till dig, säger som du säger: att det är dig jag vill stå med i altaret <3
du förändrar mig, du gör mig till den lyckligaste flickan på jorden! inget kan förstöra det vi har!
du och jag tillsammans, är vad det alltid ska vara <3
kommer Aldrig släppa dig! oavsett vad älskling! du gör mig hel, du är min andra halva, min bästa vän jag alltid pratar med när ingen annan lyssnar! du vet saker ingen annan vet. jag kan lita på dig till 100000000 x100000000%
det är ofattbart, allt gick så
fort och det var dig jag blev förälskad i, dig jag vill spendera resten av mitt liv med, Du är Han i alla romantiska filmer, Han som håller om en tills man somnar, Han som masserar en utan att man ber om det, Han som är drömprinsen i alla sagor! Jag älskar dig över hela mitt liv! du är det enda jag bryr mig om! du och jag för evigt älskling! ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0