Har äntligen bestämt mig!

har gått och funderat ett tag på detta men jag har liksom inte orkat skriva det eller så... men jag ska hoppa av min konfirmation. för det är överdrivet verkligen! jag är inte kristen, asså jo men jag tror inte på gud och jusus osvosvosv... och alla som håller i konfan, tror att vi är världens kristnaste personer :s så det är slut med det!
och jag kanske lägger ner fotbollen nästa år! hinner inte och ska satsa på Sabotage! men att vara domare är fortfarande något jag tänker fortsätta med! cashcash ;) så det blir helt ändrat för mig! jag ska träna minst 3 gånger i veckan iaf även om jag inte har fotbollen! så ja, det är så mitt 2012 ser ut :( lite ledsamt men vad gör man inte om inget känns ok?
jaja.. puss hej från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0