...

Har inte sovit något på 3 nätter :( fan va trött jag är !
fattar inte, trodde jag skulle kunna sova om jag tog bort tanden men det var tydligen inte så.... jävla skiiiit :@@@@
osvosvosv ..... jeiflspdvqkamrkr
jaja, men deeet positiva i allt är att det är JÄTTE MYCKET SNÖ UTANFÖR MITT HUS!!! är typ så hääääär glad eller något :D hahaa jävla asnice typ!

jaja... :( ahahahha.... har engelska prov idag ,, kommer somna eller något säkert :ssss
sen engelska prov imorgon IGEN!!!!
och franska prov på fredag ;) det är bättre ändå ;)<3

jaja.. planerna med att springa sprack kanske ? eller kan man springa när det har snöat?
haha fuck off liksom :(
jaja... annars pluggapluggaplugga!!!!
mååste lastträna min lilla bebis också! :( får panik på att det måste göras :o
jaja, får prata med Maria om någon dag!
aja,, nu blir det att äta och fixa allt som ska med till skolan! puss älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0