update om ridningen :D

har varit iväg o ridit på min underbara ponny som jag inte ridit på över en vecka!
det regnade en hel del och jag blev lite osäker på om det skulle gå och rida i paddocken eller ridhuset!
men jag tog in sally och började rykta o sadla. myste lite, :D när vi kom ut så hade det slutat regna, och jag red mot ridskolans paddock! men den var upptagen och då red jag upp till ridhuset i stället!!
var förberedd på att det skulle damma jätte mycket men det gjorde det inte så jag kunde rida ganska länge!
och det lönade sig! Trodde att sally skulle vara stel och jobbig... men hon var jätte mjuk och trevlig idag :D
glad ryttare , älskar henne verkligen sånna här dagar :') <3
jobbade med övergångar, skänkelvikningar, serpentiner, därmed väldigt mycket mjukgörande!
hon har varit ganska stel i vänster varvet och inte mjuknat så bra där!
då funkade detta jätte bra, hon längde steget, sänkte sig och höjd ryggen :'D  <33
älskar min lilla plutt <3

det var det jag gjorde, red i kanske 45-50 minuter! red hem o myste, hon var inte ens svettig så hon har kvar konditionen :D

nu sitter jag här o har precis duschat, ätit o kollar på tv! och musik så klart ;)

men ska fixa lite bilder och sånt nu! så vi hörs sen <3



här får ni en bild från Gothia cup finalen! underbara Gothia cup <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0