Ridningen... idag <3

Kom precis hem ifrån stallet! det blev att rida i ridhuset idag efter som att ridskole ryttarna red där!

började med att värma upp med lite skänkelvikningar och förhållningar, sedan lite övergångar <3
gick kanoners :D
sedan travade jag två varv i båda varven, samma i galoppen!
hon fick ett väldigt fint steg tillslut :D

efter det så tog jag fram tre bommar ! och la en vid M, en vid H o en i mitten!
först så travade jag på mitten bommen i A-volten och sen i galopp! för att få in rätt tempo o avstånd.
det gick väldigt bra tillslut, gjorde också detta i båda varven.
sen så gick jag ner och började galoppera på alla bommarna i C-volten!
här ville jag också att hon skulle få rätt tempo och inte rusa iväg,, och även hitta avståndet !
det gick också väldigt bra, ska bara får henne lite rundare i galoppen så kommer detta sitta! <3
detta blev i båda varven så klart <3

efter det så tog jag bort H o M bommarna och hade kvar mitten bommen! där skulle jag göra galopp ombyten!
gjorde det 4 gånger <3 Gick kanon <33 hon var super på detta och jag behövde bara lägga lite extra vikt på en sidan så bytte hon fantastisk över bommen :') <3
blir mer sånt här, iaf en gång i veckan, för det gjorde henne mjuk o följsam och det är det jag håller på med nu <3
så mycket mer sånt här!

nu ska jag äta och messa med jimmy <33
ni får mer inlägg senare <3
puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0