go'morron :D

go'morron alla söta läsare :D
idag var jag uppe hyffsat tidigt (med tanke på när jag brukar gå upp) 20 i 11 kom jag ur sängen :D
riktigt stolt faktiskt ;)

idag händer det ganska mycket :
1. Städa
2. rida (beror på regnet och de)
3. träna
4. ringa jimmy o snacka!! <3

måste verkligen städa.. det är ett bomb nedslag i mitt rum -.- och jimmy kommer kanske imorgon o ska sova över så jag vill ha det lite fint sådär :D haha jag är sån.... men det är bara när det gäller mina pojkvänner,, mina kompisar och sånt får gärna komma hit om det är hur jävla stökigt som helst ^^

träna ikväll då. 17:30 - 19:00 ny tid bara för idag.. känns gött att det är tidigare idag!
träning på onsdag igen.. 18:00 - 19:30 ordinarie tid :)
MATCH PÅ TORSDAG!!! hemma plan känns bra! mot Öxnevalla :D vi kommer ta dem lika lätt som förra gången tjejer! 1-8 till oss förra gången :D glada cheyer på plan <3

nu ska jag fixa mig lite, städa, se hur vädret är och kanske åka till stallet och rida ut en sväng på min prinsessa <33 kuligt kuligt! eftersom att det är "dressyr tävlingar" uppe på holmen idag så vill man inte störa innan och sånt :)

men ja.. nu ska jag dra! ni får nog en hel del inlägg innan jag åker till träningen :D<3
så puss o hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0