dagen!

Dagen har då varit såhär:

vakna typ kvart i 8
halv 10 åker man till hestra för att kolla på match
halv 1 dömmer jag match ! Hestrafors - Töllsjö
när jag kom hem så duscha jag snabbt, bytte om, sminkade mig
och sedan for vi till Göteborg för att fira min kusin som fyllde år den 22 juli!
Grattis Daniela <3

vi dampade loss och sjöng en massa låtar och skrek som fan :d älskar dig kusse <33
åt gott med härligt folk! riktigt lyckad kväll! :D <3

nu sitter jag här o skriver detta, lyssnar på musik o smsar med älsklingen <3
så kvällen har blivit som en ren dröm <3

nu ska jag bara softa sönder! har en ledig dag imorgon så det är skönt! det enda jag ska göra är att rida ut på världens bästa ponny :') <3

så ni får ha en trevlig kväll/natt.. för det ska jag ha :D

vi höres i morgon om jag inte gör ett natt inlägg :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0