Dag3 - en person jag saknar och varför!

gud det finns så många personer jag saknar just nu, efter som att det är sommarlov så har jag inte haft så mycket tid att träffa de personer jag ville träffat!

men om det måste vara en speciell person så måste jag nog säga Jimmy eftersom att vi inte har träffats på 3 veckor <3

ja det är då jimmy och jag förstår inte att vi inte har träffats på 3 veckor snart! det känns som en evighet! men jag kommer på lördag och då ska vi ha det chill, mysa och ha allmänt trevligt! och du ska få din present som jag har köpt oxå :D så snäll flickvän han har :D  <3 haha ^^

men ja det är han och han är mitt allt! kan inte leva utan honom! <3
han gör mig alltid lycklig och han har gjort så att jag lever vidare när jag har det tufft för han stöttar mig alltid och finns hela tiden för mig <3 älskar honom för det och du ska veta att jag alltid finns för dig och du är den enda för mig! du och jag genom allt älskling <3 det har vi sagt många gånger! och du är världens bästa! puss på dig <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0