Dag 1! småfakta om mig + en bild på mig själv!

ja jag heter då Felicia Tjärnlund och jag bor i en liten håla som heter Bollenbygd och det ligger mellan Göteborg och Borås!  jag är 13 snart 14 år och ska börja i 8:an på bollebygd skolan!
mina intressen är Ridning, Fotboll, fotografering och Musik!
jag hyr en ponny som heter Salsa de pepita och hon är en newforest ponny på 138cm i mkh!
jag spelar i fotbolls laget Bollebygds IF F-97/98
jag fotograferar med en Nikon D3000!
musik.. allt med fart, dans och ibland lugna mina låtar! <3

jag älskar verkligen mina underbara vänner, min familj och alla som vet att jag älskar dem!

den 28/6 2011 så blev jag tillsammans med Jimmy Johansson!! världens finaste och underbaraste pojkvän!
kan inte förstå att det är vi och sånt, det har snart varit vi i 2 månader! JAG ÄLSKAR DEJ JIMMY <33

det finns inte så mycket att säga om mig, de som vet hur jag är och sånt kanske kan säga bättre men just nu så kommer jag inte på något speciellt! men det kommer väl upp något mera :D
så här får ni en bild på mig ... (igen)  haha <3




+ en bild på mig och min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0