än så länge :)

nu börjar det lika något iallafall ! :D
tack till Amanda Johansson som har fixat lite! <3
nu ska jag börja lite med en header, ska se hur det går ^^

men annars... jaa vad händer ?
smsar med älsklingen som är nere i skåne .... dampar o deppar lite :/ samma skit varje kväll typ !

menmen.. imorgon är en ny dag som sagt :D <3
har börjat stor röja i min garderob o i mina kläder! fy vad mycket kläder jag har! får sova i soffan inatt bara för att alla kläder som jag INTE SKA HA ligger där ^^ :)

men det är så det är när man är tjej ni vet ;)
haha.. men nu ska jag fortsätta smsa o greja! puss haj så länge :d <3




Världens finaste pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0