30 dagars lista!

30 d a g a r s l i s t a !

dag1- småfakta om mig + en bild på mig.'
dag2- 3 bilder på några riktiga snyggingar
dag3- en bild på en person jag saknar & varför.
dag4- min favoritårstid och varför.
dag5- om jag fick en miljon skulle jag..
dag6- 4 saker jag inte skulle klara mig utan
dag7- min högsta önskan är..
dag8- bästa sommar minne
dag9- min ''dröm'' resa
dag10- en bild på mig en kompis har tagit.
dag11- en bild från när jag var liten
dag12-en låt som får mig att gråta.
dag13- 10 riktigt grymma låtar!
dag14- mitt favoritprogram och varför.
dag15- om jag fick en enda önskan skulle jag önska mig...
dag16- en bild på mig&min bästavän
dag17- 10 bilder som gör mig riktigt lycklig
dag18- mitt andranamn och vad jag tycker om det.
dag19- bilder på mina familjemedlemmar
dag20- en person jag skulle vilja byta liv med för en dag&varför.
dag21- en sak jag vill ha mer än något annat.
dag22- mitt drömhus
dag23- mitt favoritämne i skolan
dag24- mina 5 favoritfilmer '
dag25- 8 bilder på mina allra bästa vänner.
dag26- roligaste minnet
dag27- vad jag vill jobba med när jag blir stor.
dag28- något jag saknar.
dag29- 1 sida jag är inne på 24/7
dag30- en person som alltid gör mig lycklig.
startar en nu! kan lika gärna börja när jag är igång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0