2a bilden: Någon som du aldrig kommer släppa taget om!


Jag kommer ALDRIG släppa taget om min bästabästabästa vän Elin <333
seriöst, vi håller ihop vårt o torrt!
blod, svett o tårar, allt har vi gått igenom TILLSAMMANS!
det finns inget som skiljer oss åt!
vi har varit bätavänner i 14 år snart! så nästa år så har vi 15 års jubileum o då ska vi fan fira det :D<3
Jag är så J*vla glad att jag får ha henne som min bästavän, hon gör allt för en o finns alltid hos en om man behöver prata :')) <33
vi har alltid damp! det är galet vilken humor vi har!
o ibland så kan vi sitta o prata om svåra grejer som får oss o gråta o då gråter vi tillsammans :')
denns tjejen har ALLT man behöver hon en bästa vän!
aldrig att jag kommer släppa henne!
Älskar diig meest Elin Håkman <3333333333333333333333333333333333333333333333333


Och det är en person till som jag aldrig kommer släppa!
och det är min UNDERBARA pojkvän Jimmy Johansson! <33
denna killen är bäst, han har allt!
har är snäll, roligt, söt, snygg, underbar, osvosvosv <333
det går inte o beskriva min kärlek till denna kille asså <3
när vi träffades för första gången på Alingsås station så visste jag att det var kärlek direkt! <3
så jävla underbart var det på stranden :')
vi har gått igenom mycket tillsammans på 2 månader, du vet allt om mig o jag är så glad att jag kan berätta saker för dig som ingen annan vet!
hos dig är jag trygg, du vet vad jag behöver om jag är ledsen o om jag är arg... <3
visst, vi har bråkat en gång, det var mitt fel, men det är uträtt nu <33
när jag sov hos dig så hade jag de bästa dagarna i mitt liv!!
shiiit vad kul vi hade det !
o när jag vaknade på morgonen så kände jag att du kliade min rygg, på det speciella sättet jag älskar  :')
du vet inte hur underbart lycklig jag var då <33
att bara få ligga o titta dig i ögonen för mig glad!
att få ha dig nära! <33
fan vad jag älskar dig Jimmy! <3
tack för att jag får säga att du är min pojkvän :') <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0